X
Menu
Logo
Search
Wishlist0
Cart0
search

Uslovi kupovine

Posetom ili kupovinom na Internet prodavnici www.winea.rs prihvatate Uslove kupovine koji su navedeni u daljem tekstu. Molimo Vas da ih pažljivo pročitate i upoznate se sa pravilima koje primenjujemo. www.winea.rs zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova korišćenja.Kada posetite www.winea.rs ili nam pošaljete e-mail poruku, komunicirate sa nama elektronskim putem. Naša komunikacija prema Vama će biti putem elektronske pošte (email) ili obaveštenjima koja ćemo objavljivati na ovom sajtu.Za dodatne informacije u vezi sa porudžbinom, kao i u slučaju reklamacije ili otkaza porudžbine, možete se obratiti Korisničkom servisu slanjem e-mail-a na office@winea.rsJAMAX M DOO ČAČAK d.o.o. se obavezuje da će čuvati privatnost svih kupaca. JAMAX M DOO ČAČAK d.o.o. prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci potrebni za obavljanje posla. Svi zaposleni Internet prodavnice www.winea.rs odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.Sadržaj prikazan na ovom sajtu je vlasništvo JAMAX M DOO ČAČAK d.o.o. i ne može se koristiti bez prethodne saglasnosti JAMAX M DOO ČAČAK d.o.o.Ukoliko koristite www.winea.rs odgovorni ste za održavanje i poverljivost svog naloga i lozinki koje ste odredili prilikom registracije na sajtu. Kupovinu vina preko on-line prodavnice www.winea.rs mogu vršiti samo lica starija od 18 godina. JAMAX M DOO ČAČAK d.o.o. zadržava pravo da odbije pružanje usluga, ukine nalog ili otkaže porudžbinu ukoliko ustanovi da su prekršeni Uslovi kupovine.Online prodavnica www.winea.rs radi od 00-24h, 7 dana u nedelji. U slučaju tehničkih problema, sajt može biti kraći vremenski period nedostupan o čemu ćete biti obavešteni.JAMAX M DOO ČAČAK d.o.o. zadržava pravo da može u svako vreme, bez prethodne najave, promeniti podatke prikazane na bilo kojoj stranici sajta. Posetioci www.winea.rs nemaju pravo da jednostrano menjaju Uslove kupovine.www.winea.rs je internet prodavnica koja posluje u skladu sa Zakonom o elektronskoj trgovini i svim ostalim važećim zakonima i propisima u Republici Srbiji.Nepoštovanje ovde definisanih pravila može prouzrokovati neizvršenje platne transakcije ili neuspelu porudžbinu.Ovde propisani Opšti uslovi kupovine sastavni su deo Ugovora o kupoprodaji koji će biti zaključen između Prodavca i Kupca.NaručivanjeZa naručivanje proizvoda iz ponude Internet prodavnice potrebno je da ispratite sledeće korake:
  • • Upoznavanje sa Opštim uslovima kupovine, obaveštenjima o osnovnim podacima Prodavca, upoznavanje sa pravom na jednostrani raskid Ugovora i tekstom obrasca koji se popunjava prilikom jednostranog raskida Ugovora, upoznavanje sa svim pravima i obavezama Kupca, što je sve na nedvosmislen i jasan način istaknuto na sajtu Prodavca;
  • • Pronalaženje proizvoda koji želite da kupite;
  • • Unos podataka o načinu dostave, plaćanja i mestu isporuke;
  • • Pregled, potvrda i praćenje narudžbenice.
Pronalaženje proizvoda koji želite da kupiteProizvodi su organizovani po kategorijama. Kada pronađete proizvod koji želite da kupite, kliknite na dugme “Dodaj u korpu”.Unos podataka o načinu dostave, plaćanju i mestu isporukeKlikom na korpu otvara se stranica u kojoj možete proveriti sadržaj korpe. Kako bismo olakšali proces kupovine, na istoj stranici unosite sve potrebne podatke i vršite odabir načina plaćanja i načina dostave. Proces kreiranja porudžbenice završavate klikom na dugme ,,Potvrdi porudžbenicu” .Podaci o mestu isporuke su podaci gde želite da pošaljemo pošiljku i zbog toga Vas molimo da sve podatke navedete što preciznije kako bi Vas kuriri koji uručuju pošiljke što lakše pronašli. U slučaju neispravno unetih podataka, može doći do vraćanja Vaše pošiljke i sporije isporuke.Vaša pošiljka će biti poslata kurirskom službom.Pregled, potvrda i praćenje narudžbenicePre nego što potvrdite porudžbinu, možete još jednom pogledati sve njene detalje. Ukoliko se slažete sa njom izaberite opciju “Potvrdi porudžbenicu” čime je ona kreirana. Pre potvrde porudžbine, potrebno je da pročitate Opšte uslove kupovine i složite se sa istim. Automatski sa potvrdom porudžbine na registracioni e-mail Vam se šalje pregled narudžbenice.Prodavac će se postarati da u što kraćem roku proveri raspoloživost poručenog artikla. Ukoliko su svi uslovi za kupovinu obezbeđeni, Prodavac će poslati potvrdu porudžbenice na e-mail adresu koju je Kupac naznačio prilikom poručivanja, time prihvatajući ponudu za zaključenje Ugovora. Ugovor se smatra zaključenim tek kada Prodavac pošalje e-mail u kome Kupca obaveštava da je “Paket spreman za slanje”.Cene proizvoda su jasno istaknute na sajtu Prodavca i sve cene sadrže PDV. Prodavac zadržava pravo promene cena bez prethodnog obaveštavanja, kao i pravo dodavanja ili povlačenja iz ponude bilo kog artikla u svakom trenutku.Plaćanjewww.winea.rs podržava sledeći načine plaćanja:
  • plaćanje pouzećem – plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje narudžbenice kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši isključivo gotovinom;
  • platnim karticama – omogućeno plaćanje Maestro, Master, Dina, VISA i Amex platnim karticama.
Izjava o PDV-uPDV uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.Izjava o konverzijiSva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena vaša platna kartica biće izražen u vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu. Hvala vam na razumevanju.DostavaDostavu pošiljki vrši nezavisna kurirska služba i moguća je samo na teritoriji Srbije. Troškove dostave plaćate zajedno sa proizvodima, a prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je potpisati adresnicu.Prilikom dostavljanja robe Kupcu će biti dostavljen i jedan primerak računa, koji istovremeno predstavlja Ugovor o kupoprodaji robe. Ugovor o kupoprodaji se zaključuje na srpskom jeziku.U slučaju plaćanja pouzećem, plaćanje narudžbenice vršite kuriru prilikom preuzimanja pošiljke. Okvirno vreme za koje će vam pošiljka biti uručena je 2 do 3 radna dana od dana potvrđene porudžbine.Kurirska služba dostavlja pošiljke u periodu od 08:00h do 16:00h. Iznos troškova dostave je 450 dinara, a ako je vrednost artikla veća od 6000 RSD, dostava je besplatna.Za sve porudžbine na teritoriji Čačka napravljene do 14 h, isporuku vršimo istog dana.Prilikom dostavljanja robe Kupcu, Kupcu će biti predat jedan primerak maloprodajnog računa, koji istovremeno predstavlja ugovorni dokument.Kupac je odgovoran za štetu koja nastane propuštanjem da preuzme robu koju mu je poslao Prodavac u skladu sa ugovorom.Pod štetom se podrazumeva oštećenje na robi, kao i troškovi koje Prodavac ima zbog propuštanja Kupca da preuzme robu, kao što su: troškovi čuvanja, prepakivanja, vraćanja robe i slično.Kupac može da zatraži zamenu u roku od 14 dana od dana prijema robe. Zamena robe se odnosi na zamenu veličine ili zamenu modela. U slučaju zamene, roba se zajedno sa popunjenim Obrascem za zamenu, dostavlja Prodavcu, i u tom slučaju troškove zamene snosi Kupac.Obrazac za zamenu dostupan je na sajtu Prodavca OBRAZAC i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.U slučaju zamene Kupac je u obavezi da robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i tragova korišćenja. U suprotnom, Prodavac nije u obavezi da obavi zamenu.Povrat robe – Raskid UgovoraKupac može izvršiti povrat robe, odnosno raskinuti Ugovor o kupoprodaji u roku od 14 dana od dana prijema robe. U slučaju raskida Ugovora, Kupac je u obavezi da to učini na Obrascu za raskid ugovora.Obrazac za raskid Ugovora dostupan je na sajtu Prodavca OBRAZAC i može se slobodno preuzeti kao trajni nosač zapisa.Izjava o raskidu Ugovora Proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata Prodavcu i smatra se blagovremenom ako je upućena u roku do 14 dana od dana prijema robe.U slučaju raskida Ugovora Kupac je u obavezi da istu robu vrati u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U suprotnom Prodavac nije u obavezi da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene. Troškovi vraćanja robe padaju na teret prodavca.U slučaju raskida Ugovora od strane Kupca u navedenom roku, Prodavac je dužan da Kupcu vrati primljeni iznos kupoprodajne cene u roku od 14 dana od dana prijema jednostrane izjave Kupca o raskidu Ugovora, pod uslovom da je Kupac u navedenom roku vratio robu Prodavcu u originalnoj ambalaži, bez oštećenja i znakova da je roba korišćena. U slučaju povrata robe u napred navedenom roku, kupcu će na račun koji je naznačio u obrascu, biti vraćen novac, bez obzira na način na koji je kupac izvršio plaćanje robe.Sva pitanja u vezi povrata robe – raskida ugovora možete postaviti pozivom na broj 063/668-885.ReklamacijaPored reklamacije radi ostvarenja prava po osnovu saobraznosti, možete izjaviti reklamaciju i zbog pogrešno obračunate cene i drugih nedostataka.Pretpostavlja se da je roba saobrazna Ugovoru:
  • • ako odgovara opisu koji je dao Prodavac, i ako ima svojstva robe koju je Prodavac pokazao Kupcu kao uzorak ili model;
  • • ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;
  • • ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja;
  • • ako po kvalitetu odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.
Reklamaciju na nesaobraznost kupac može izjaviti u roku od 2 godine od dana kupovine proizvoda ili prijema robe, uz originalan račun ili bilo koji drugi dokaz o kupovini.Reklamaciju možete izjaviti:
  • • pisanim putem, preko Obrasca za reklamaciju koji se može preuzeti kao trajni nosač zapisa dostupnom ovde OBRAZAC, uz istovremeno dostavljanje robe Prodavcu koja je predmet kupoprodaje i uz originalan primerak računa.
Odmah po prijemu reklamacije, pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i istovremeno Vas obavestiti o broju pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u Evidenciji primljenih reklamacija.Potrošač je u skladu sa čl. 55. stav 10. Zakona o zaštiti potrošača, dužan da se izjasni na Odgovor prodavca na reklamaciju i to u roku od 3 (tri) dana počev od dana prijema Odgovora prodavca, dostavljanjem odgovora na e-mail adresu prodavca office@winea.rs.Ukoliko se potrošač ne izjasni u napred navedenom roku, smatraće se  da nije saglasan sa predlogom prodavca.Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste.Produžavanje roka za rešavanje reklamacija moguće je samo jednom.Ako isporučena roba nije saobrazna Ugovoru, Kupac ima pravo da bira između otklanjanja nedostataka, zamene za isti ili drugi artikal i povrata novca.Drugi artikal za koji se vrši zamena mora biti iste ili veće vrednosti, uz doplatu.Ako otklanjanje nesaobraznosti nije moguće ili ako predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca, Kupac može da zahteva umenjenje cene ili da izjavi da raskida Ugovor. U zavisnosti od zahteva Kupca, Prodavac je dužan da celokupan iznos kupoprodajne cene ili deo cene za koju se prihvati umenjenje od strane Prodavca, vrati Kupcu u roku od 14 dana.Kupac takođe ima pravo da raskine Ugovor ukoliko Prodavac ne otkloni nesaobraznost robe u utvrđenom roku.Kupac u svakom slučaju nema pravo na raskid Ugovora ukoliko je nesaobraznost robe neznatna.Troškove povrata robe prema Prodavcu u slučaju reklamacije snosi Prodavac.Sva pitanja u vezi reklamacije možete postaviti pozivom na broj 063/668-885.Zaštita poverljivih podataka o transakcijiPrilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja u sigurnom okruženju. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.Povraćaj sredstavaU slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, www.winea.rs je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Dina i Amex metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporovaU skladu sa članom 55. i članom 151. Zakona o zaštiti potrošača ( Sl. Glasnik RS, br. 62/2014, 6/2016, 44/2018, 88/2021 – dr. zakon), obaveštavamo kupce da imaju mogućnost rešavanja potrošačkog spora vansudskim putem. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://mtt.gov.rs/tekst/2306/zaštita-potrosaca.php.Postupak pred telom može da pokrene POTROŠAČ predlogom samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor i ne nakon isteka roka od 1 (jedne) godine od dana podnošenja reklamacije.Kao PRODAVAC smo po Zakonu dužni da učestvujemo u postupku za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.).*Nijansa boje artikala može da varira u zavisnosti od kvaliteta monitora preko koga Kupac vrši izbor artikala za kupovinu, tako da Prodavac ne snosi odgovornost za razlike između prikazane i realne boje.
Winea
Winea
Winea
Winea
Winea
Winea
Winea
Winea
© 2023 Winea | Sva prava zadržana. Powered by Croonus Technologies.